matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tjena hejsan :)

Kategori: Dagens Ord

Har skrivit lite dåligt nu jag ... Sorry !!! Men jag ska försöka o bli bättre :)

Min dag !
Vaknade i morse av att Mickan skickade mess om att hon snart var klar ... Vi hade bestämt oss för att käka lunch ihop idag :D Upp och hoppa blev det för mej .. Fixade mej och sen kom Mickan :) Vi åkte ner till stan och käkade på Mingel & Bar . Det blev  kyckling för oss båda ... Nam nam ! Sen gick vi till Vero Moda och hämtade ut en klänning åt Hellen som hon hade hängt undan . Det blev en snabbis på H&M och imna fingrar började klia SOM VANLIGT !!!! Det blev en BH o ett par trosor :) JÄTTE FINA !!!!!

Parkeringen tog slut så jag och Mickan åkte hem till mej .. Och här hemma hittade vi Danne ;) Kollade på tv och pratade lite ...  Sen åkte Mickan hem ..

Kollade ännu mer på tv :P Sen så skulle jag träna så då bytte jag om och ringde Johanna ! Vi mötte upp varandra utanför Polhem och sen gick vi till Korpen .. Spinningen gick jätte bra för mej idag !!:D

Prommis hem och möta upp Stina ! Älsklingen skjutsa oss en liten sväng då ... hehe .. Hem och äta mat för min mage höll på o hungra ihjäl !!! Stina och jag kollade på Andra Avenyn och käkade ost popcorn sen :) Fy tusan vad goda dom var ..! Desperata Husfruar efter Andra Avenyn !! Nattis är här med o kollar på det nu :D

Älsklingen vill ha datorn så nu får jag inte skriva nå mer :( Men vi hörs !

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: