matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sorry att jag inte har skrivit !

Kategori: Dagens Ord

I måndags kunde jag inte skriva för att jag hängde med Johan till Umeå när han skulle köpa en bil :) Jag , älsklingen , Märta och Johan tog en lååång tripp till Umeå ! Så vi kom hem kl 3.30 på natten typ :(

På tisdagen kom Nattis och väckte mej kl 12 och sen åkte vi hem till henne . Vi slappade en massa och kollade på film .. Sen åkte jag och Nattis till ICA och handlade lite godis och chips till kvällen med Andra Avenyn och Desperata Husfruar :) Det blev lite vin och Dooleys för oss också ... Nam nam ! Älsklingen kom en sväng och pussades eftersom jag skulle sova hemma hos Nattis . Konstigt att sova utan Daniel .. Men jag och Nattis hade jätte mysigt hela kvällen ;)

Jag vaknade i vid 12 idag av att älsklingen ringde och väckte mej . Jag och Nattis gosade lite med katterna och sen gick vi upp ... Kollade på tv en liten stund . Solning på Brynäs sol blev det sen :) Bruna och fina är vi nu ! hehe ..  Hem till Nattis efter solningen och kolla lite mer på tv .. När vi tröttnat på det så åkte vi hem till mej . Håller på och lagar mat nu tills älsklingen kommer hem .. Det blir köttfärsås och spagetti :)

Lite bilder :
Johanna Hence Hellen   Jennifer och Hellen   Johanna Nattis Jag
Syster , Hence , Hellen    Jennifer , Hellen                 Syster , Nattis , Jag         
Snyggingar ;) hehe            Finn 5 fel !                         Snygga va ? ;P                 
Johanna Nattis Jag     
Syster , Nattis , Jag             Lillebror :)
Vad gör Johanna då ?

Vi hörs sen ! Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: