matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Rubrik:

Kategori: Dagens Ord

Idag blir det inget jobb för mej . Har hostat som tusan inatt . Haft lite feber också tror jag . Och mitt huvud känns som ett bowlingklot !! Ett sånt där tungt bowlingklot som jag inte orkar spela med :(
Ligger och slappar i soffan nu . Ska nog sova en sväng . Har ju så ont i  mitt stackars huvud ! 

Jag kände redan igår kväll att min förkylning börjar att bli värre igen . Men jag vill ju jobba och få en massa pengar . Trodde att det skulle gå över tills idag . Men icke sa nicke !
Jag gick upp tidigt i morse och följde med Jennifer till sjukhuset . Det blir nog en ny operation för stackarn :( Efter vi hade varit på sjukhuset skulle ju jag ha åkt till jobbet . Men fick ringa och sjukanmäla mej . Jag HATAR att sjukanmäla mej . Jag förlorar ju pengar :(  Men jag skulle aldrig klara av att jobba idag heller .
Sen åkte vi till Polhem . Vi käkade lite pannkakor i matsalen . När vi hade ätit upp så skulle Jennifer på lektion . Så då åkte jag hem .

Idag blir jag en soffpotatis !



Vi hörs sen kanske !
Puss puss

Tänker

Kommentarer


Kommentera inlägget här: