matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

En hel vecka :S

Kategori: Dagens Ord

13/11 Torsdag :
Som ni märkte i torsdags när jag skrev så skulle jag ju ut på krogen :) Jennifer kom hem till mej och fixade sig . Sen skjutsade älkslingen oss till Jeanette . Vi hämtade upp Johanna B efter vägen . Vi pratade en massa och hade jätte skojj hemma hos Jeanette . När klockan blev 00.20 så gick vi ner till HeartBreak . Dansade och träffa en massa roliga människor :)

14/11 Fredag :
Kommer inte riktigt ihåg när jag vaknade .. Men sent iallafall :) hehe . Jennifer mådde skit men jag mådde ganska bra faktiskt . Vi kollade på tv och slappade . Sen kom älsklingen hem . Då åkte vi till Ockelbo typ direkt . Vi skjutsade hem Jennifer och sen åkte vi till mamma och hälsade på en snabbis . Sen åkte jag och älsklingen hem till Anna och Yotanka . Roger och Daniel kom också dit . Pojkarna drack öl och härjade . Jag klarade inte av och dricka eftersom jag var lite bakis . Men tillslut fick Roger i mej ett glas vin . Men det blev bara ETT glas också :b Var så grymt trött och slut ! Anna skjutsade hem oss till mamma vid 2 tiden .

15/11 Lördag :
Vaknade av att telefonen ringde en massa hemma hos mamma . Men ingen som svarade . Dom var ju inte hemma . Älsklingen gick upp och åkte iväg till någon för att kolla på en skoter . Jag låg kvar och sov en liten stund till :b Pratade i telefonen med en massa folk . Sen kom Danne , Lennart (Dannes pappa) och Elias (Dannes lillebror) för att hämta upp mej . Danne skulle kolla på en jobb-bil i Storvik . Han köpte den sen åkte vi tillbaka till Ockelbo . Vi hämtade våra saker hemms hos mamma och åkte till pappsen för att hälsa på en snabbis innan vi åkte till Gävle . Eve var där :) Vilken kula hon hade fått då ! Sjukt mysigt :D 
Hem en snabbis för att packa ihop mina grejer och sen skjutsade Danne mej hem till Johanna :) Jennifer och Hellen var redan där . Dom var nästan klara med sminkningen när jag kom . :( Hoppa in i duschen och göra mej i ordning för kvällen . Stina och Moa kom efter en låång stund . Nästan direkt när dom hade kommit så åkte vi hem till Tommi . Men han var inte hemma :b Det var fest där ändå :) Goliat och gänget kom dom också . Vi festa en massa och åkte lite bil :D Men vi var ju alldeles för många i bilen så vi åkte bara en sväng runt stan typ . Tillbaka till Tommis lägenhet och festa ännu mera . Jag och älsklingen kom hem vid 3 tiden tror jag . Om jag inte minns helt fel :S

16/11 Söndag :
Bakis hela dagen . Bara tv och pizza :) hehe .

17/11 Måndag :
Jobbade 9-13 och sen åkte jag hem . Nattis hämtade upp mej vid bussen . Vi åkte hem till mej och umgicks en liten stund . Sen åkte hon hem . Men precis när Nattis hade åkt så kom Yotanka . Han skulle bara lämna en nyckel . Men jag var ju hungrig och frågade om han ville ha mat . Han hade bilen full . Det var Anna , Kevin och Daniel . Vi åkte till en pizzeria och käkade istället eftersom jag inte hade mat så det räckte åt alla :( Daniel bjöd mej på en kycklingrulle :) Som jag sagt förr : Sjöbergs pojkarna är snälla dom !! Jennifer kom dit till pizzerian hon också . Sen skjutsade dom hem mej och Jennifer . Vi kollade på tv och snackade en massa skit :b Efter nån timme åkte Jennifer hem . Kollade på tv hela kvällen .

18/11 Tisdag :
Jag gick upp tidigt för att jag skulle till körskolan och köra bil . Det gick väl bra tror jag :) hehe . Sen gick jag och Jennifer och mötte varandra . Hon skulle till skolan . Jag följde med dit . Men blev kvar där HELA dagen . När "vi" hade slutat skolan åkte vi hem till mej lite snabbt för att byta om . Sen åkte vi till NoaksArk . Bakade och hade kul hela kvällen med Ida, Malle , Jennifer och BajsAnna :) Jeanette kom dit sen också :D Danne kom och hämtade mej efter 23 . Väl hemma fastnade jag vid datorn :S haha . Men så blir det ibland . Gick och la mej vid 1 tiden :O

19/11 Onsdag :
Jobbade 9-13 idag igen . Åkte hem och Nattis hämtade mej vid bussen igen :) Snäll hon är va ? :) Vi åkte till ICA för att handla lite makaroner . Sen skulle Nattis absolut till Ö&B för att köpa nå skit som inte ens fanns där :b Vi åkte hem till mej och lagade makaroner och köttbullar med gräddsås . Kollat på tv och suttit vid datorn .

Nu ska jag vara lite social med Nattis . Det blev ju ett ganska långt inlägg !

Vi hörs !
Puss puss

Jag tänker och tänker

Kommentarer


Kommentera inlägget här: