matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Nu kommer det :)

Kategori: Dagens Ord

Onsdag :

Hem till syster vid 18 tiden . Vi fixade oss för fest och åkte vidare till Sanviken . Utgång på Kharma med Johanna och Jennifer och sen kom tomtenissen Tommi för att hämta oss :) Snäll han är va ?  Vi åkte hem till Syster och trängdes alla tre i sängen ! haha .

Torsdag :
Vaknar tidigt på morgonen av att Jennifer ska gå upp och vidare till skolan . Jag och syster somnar om direkt när hon har gått . Vaknar igen efter nån timme . När Jennifer kommer tillbaka efter en hel dag i skolan så går vi och solar på Brynäs Solarium och sen skyndar vi oss hem till Johanna för att duscha . Jeanette kommer och vi åker ner till stan för att shoppa och äta :) Vi åt på Flanör . Skit god sallad :D När vi handlat klart så blev det en prommis hem till johanna för att fixa oss för kvällen ! Nattis kommer och fixar sig med oss hon också .
När vi har sminkat oss klart och tagit ett glas så åker vi taxi hem till Jeanette :) Där blir det ännu fler glas och sedan en prommis ner till HeartBreak ;D Efter en lång natt så tar jag och Jennifer en taxi hem till Johanna & Hence . Sov tajm i soffan den här gången :/

Fredag :
Jag och Jennifer vaknar av att vi hör en glad Tommi . Tommi och Hence sitter och tar en "återställare" . haha . När vi har fixat oss så går vi alla till Munken och äter . När vi har ätit klart så går vi ner på stan . Hence letade efter en ny telefon . Jag och Tommi orkade inte vara med . Så vi gick upp till Mingel&Bar :) Jennifer kommer efter ett tag hon också . Och sen kom Johanna och Hence också . När dom hade druckit klart så blev det en snabb visit på systemet innan vi gick hem till Johanna och Hence . Där fixade killarna sängen och sen gick vi vidare till Tommi . Johanna och Hence gick hem efter ett tag och jag stannade . Men efter nån timme så skulle Hasse , Tommi och Goliat vidare . Så dom släppte av mej med taxin hemma hos mej :) Kollade på tv och film hela kvällen/natten .

Lördag :
Vaknade av att syster ringde . Klädde på mej och sen gick jag direkt till DollarStore och mötte upp Johanna och Jennifer . Vi handlade en massa . Sen gick vi hem till Johanna för att lämna våra kassar och sen gick vi vidare till stan . Vi gick direkt till Mingel&Bar . Där satt Hasse , Johan och Goliat :) Vi åt lite mat och sen gick vi en snabbis ner på stan . Gick upp och satte oss på Mingel med killarna igen . Träffade Stina där också :) Tjejerna gick och jag satt kvar med killarna . När Stina var klar på stan så ringde hon mej och vi gick hem tillsammans ! Älsklingen hämtade upp mej och vi åkte hem .
Duschade och fixade oss . Sen blev det glögg :b Nam nam ! Efter mycket problem om vart vi skulle festa så blev det en taxi till Hasses soffa :P haha . Sen utgång på Goya .

Söndag:
Soffan halva dagen . Sen åker jag och älsklingen till Johan och Märta för att kolla på nya hunden . Huuur söt som hellst :D När vi pussat klart på vovven så åker vi till Ockelbo för att lämna Dannes bil . In en sväng hos Lennart och sen skjutsar Lennart oss hem till mamma :) Pussar lite på Theo . 
Yotanka och Anna hämtar upp oss och skjutsar oss hem till Gävle . Umgås lite med dom och sen sov tajm .  

Måndag :
Vaknar sent idag . Dator och tv dag . Testat nya dammsugarn som vi hämtade hos mammsen igår :) Vid 17 tiden hämtade Johan upp mej och vi åkte hem till honom . Jag skulle nämligen vara hundvakt till lilla vovvisen :D Det gick jätte bra med vovven . När Johan och Märta kom hem så skjutsade Johan hem mej efter en stund . Älsklingen kom hem direkt efter . Vi åkte till Hemköp och handlade mat och sen hem för att laga maten . :) Tv och dator efter maten . Nu är det sov tajm snart !

Jag har inte skrivit så jätte bra . Men orkar inte just nu !
Vi hörs !
Puss puss


Tänker

Kommentarer


Kommentera inlägget här: