matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Juldagen blev lyckad :) Julklappslekar , en massa god mat och en massa glögg ! Då var vi på topp . Sen åkte vi vidare till baren . Det var inte så imponerande bra där . Men det var trevligt att träffa alla gamla vänner :D

Annandagen vaknade jag upp inte allt för pigg :/ Segade hela dagen typ . Sen fick vi för oss att åka upp till fjällen och hälsa på . Lämnade
Tabasco hos Dannes pappa och åkte hem till Gävle för att packa skoter och byta om . Vi fick åka bil läänge . Men när vi väl kom fram så var klockan 23.30 . Då blev det glögg tajm igen . Trevligt som tusan . Satt och drack lite för länge bara :/ Gick och la mej vid 5.30 tiden . Och vi skulle vara ur stugan klockan 12 :S

Vaknade upp 11.30 och tänkte att jag missat att åka skoter :( Packade alla saker och väntade på Danne och Toffe som varit ute och åkt skoter hela dagen . Goliats bil var då verkligen packad . haha . Med sopor ! Stank verkligen . Jag skulle ALDRIG ha satt mej i den bilen . Men det gjorde
Goliat och Lappen . Knäppskallar ! haha .
Jag och Älsklingen vinkade av alla .. Sen fick jag min lilla skoter tur :) Lite jobbigt med hjälmen bara . Den var ju för STOR . Så varje gång Danne gasade på så såg jag inte ett skit ! Tillbaka till stugan och packa in skotern och åka hem . Vi stannade till i Ytterhogdal för att äta . Men det var då den segaste pizzerian jag någonsin har varit på . Det tog typ 45 minuter för att få en jävla pizza ju ! Helt sjukt . Vad gjorde pizza gubben under tiden ? Det var ju inte så mycket folk där heller ju :/ Pilla naveln kanske ?
När vi ätit upp maten så åkte vi vidare . Till Ockelbo först för att hämta hunden . Och sedan äntligen hem till Gävle :) Men då var det bara att packa en ny väska med party kläder och åka hem till
Jeanette . Fixa sig för fest och dricka en MASSA mjölkdrinkar . Var hos Eken på fest först :) Men det slutade med att jag och Jeanette hamnade hemma hos henne . En massa sång och dans för våran del . haha . Tänk om någon skulle ha sett oss ?! hahaha !
När vi druckit klart så var det dax för krogen . Det blev HeartBreak som vanligt :P Najs där ju !
Efter krogen så blev det efterfest . Var riktigt trött . Orkade inte gå hem . Och Jeanette fick inte tag på skjuts . Så då blev det en taxi ! Jag vägrade att gå . Kunde ju somna stående typ . Helt slut !!!
Jag och Jeanette somnade direkt när vi lade huvudet på kudden .

Sovit hela dagen idag . Blev en prommis från Jeanette . Mötte upp Stina och vi köpte lite bakis mat :) Synd att min pizza smakade skit bara :( Vi gick hem till mej efter äckelpizzan . Här hemma blev det tv tittande .

Orka skriva mer ? Nej !! Sov tajm nu .
Imorgon blir det stan :)
Kläääder :D:D:D Me like !

Sov så sött fuckface !
Puss puss

Tänker en massa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: