matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Varför är livet såhär ? Vad är meningen med livet ? Varför finns vi här ? Jag är lite konstig . Jag vet . Men det är frågor som det inte finns något svar på . Finns det verkligen inget svar ?
När ska jag hitta mina vingar ? Jag vill flyyyga ! Men vart ska jag flyga då ? Nu tycker du att jag är knäpp . Men vad gör jag då ? Skriver ner mina tankar . Skulle inte du vilja ha vingar då ? Vem skulle inte vilja ha vingar ? Om du har vingar . Ta med mej på en liten flygtur är du snäll :)
Snart är det jul också . Usch . Julen är ingenting för mej :( Jag vill bara ha sommar . Sommar . Sommar . Sommar !
En dosa skulle jag behöva också . Så man kan spola frammåt för att se vad som händer . Spola tillbaka om man inte är nöjd . Pausa när allt är perfekt . Livet skulle nog vara ganska annorlunda då . Men vad skulle livet har gjort med mej då ? Då skulle jag kanske inte ens vara här idag . Eller ? Skulle jag vara den jag är nu ? Jag får dej att börja fundera lite nu va ? Men nu är det såhär att jag är nog liite knäpp iaf . Knäppis :b
Är alla sur på mej ? Är någon ens sur på mej ? Konstigt .
Jag vill bara att alla mina nära och kära är lyckliga . Då är jag lycklig :) Ni är mitt liv ju !
Nej nu räcker det med konstigheter .

Matilda Poulsen är en egen person !

Puss puss


Tänker

Kommentarer


Kommentera inlägget här: