matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Depp Matilda i farten igen !

Kategori: Dagens Ord

Vart är vingarna ?
Nu känns allt piss igen ! :( Orka ?
I morgon ska jag jobba också . Vill inte !!!
Men du kan väl vara snäll . Prata med mej då !
My life sucks !



Idag sov jag länge . Sen gick jag ner till stan och träffade syster , Stina och Jeanette . Vi handlade lite kläder . Men det var ingen shopping dag för mej idag :( Hittade typ INGENTING !! Köpte iaf en lila klänning på B.YOUNG till nyår . I morgon ska syster till Stockholm . Så då ska hon köpa ett par nya skor åt mej på Bianco ;) Me like !!
Att komma hem var ju inte det roligaste som har hänt . Förlåt för att jag inte är perfekt då ! Det är ju du tydligen ?!

Hoppas att det blir ett gott nytt år 2009 ! 2008 sög ju balle .
Åh . Nu vill jag själv dö igen !
Ska nog gräva ner mej i en grop nu .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: